SEB pakub viipekeelset nõustamist

SEB peegelsein

Pressiteade

4. juuni 2019

Alates juunikuust on võimalus Tallinna, Tartu ja Pärnu kontorites saada nõustamist viipekeelse tõlkega ja see teenus on SEB kliendile tasuta.

„Aasta tagasi alustasime viipekeelse tõlke teenuse pakkumist Tallinnas, Tornimäe kontoris. Vastukaja sellele oli väga positiivne ning otsustasime laiendada teenuse pakkumist ka ajamahukamatele nõustamistele. Paljud meie kliendid soovivad kord aastas saada pikemat nõustamist, kas siis läbi videokõne või pangakontoris. Vaadatakse läbi laenuteemad, kodu-, reisi- või perekindlustus, lastele kogumine või mõni muu finantsalane küsimus,“ selgitas SEB jaepanganduse valdkonna juht Ainar Leppänen. „Panga soov on, et kõigil meie klientidel on võrdsed võimalused saada panga tuge kõikidele oma finantsalasetele küsimustele. Ilma tõlgita võib kurdi või vaegkuulja suhtlus pangaga jääda aga minimaalseks,“ Lisas Leppänen.

Eesti Kurtide Liidu juhatuse esimehe Tiit Pappi sõnul on SEB jõupingutused igati tunnustamist väärt, sest nõnda vähendatakse suhtlusbarjääri ning kasvatatakse kurtide ligipääsetavust kriitilise tähtsusega pangateenustele. „SEB on tegelikult esimesi panku Eestis, mis on asunud täitma keeleseadust, mille §8 lõige 2 sätestab Eesti viipekeelse asjaajamise õiguse. See, et viipekeelse nõustamise teenust laiendatakse lisaks Tallinnale ka Tartusse ja Pärnusse on kahtlemata hea uudis kurtidele inimestele nendes regioonides,“ ütles Papp rõhutades, et kuna pangateenuste puhul on suhtluse privaatsus ja turvalisus niivõrd olulised, siis on ka ligipääs professionaalsele nõustamisteenusele inimestele hädavajalik.

Kurdil või vaegkuuljal, kelle emakeel on viipekeel, on asjaajamine ilma tõlgita raskendatud. Tõlketeenuse laiem mõte ongi ületada suhtlusbarjäär ja pakkuda kliendile tervikteenust.

Klientidel, kes soovivad saada teenindust viipekeelse tõlkega, palume ühendust võtta meie koostööpartneriga Viipekeeletõlkide OÜ ja anda neile teada, millises kontoris, linnas, kuupäeval ja kellaajal nad teenust soovivad.

Kontaktid:

Evelin Allas
kommunikatsioonijuht
SEB
telefon +372 665 5649
mobiil  +372 511 1718
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post evelin.allas@seb.ee 
www.seb.ee (https://www.seb.ee)